Trambuline MegaSpace

Tipuri de exercitii pe trambulina

Exercitiile pe trambulina sunt printre cele mai eficace exercitii dezvoltate de om, fapt confirmat si de unii cercetatori NASA. Aceste tipuri de exercitii sunt non-impact, bazate pe sarituri.

Majoritatea exercitiilor sunt simple si usor de executat si cel mai important, fara riscuri sau durere.

Exercitiile pentru picioare si abdomen pe trambulina, ajută la pierderea grăsimii

Grasimea de pe burta poate contribui la boli precum diabetul de tip 2, colesterol ridicat, boli de inima, hipertensiune arteriala si altele. Ea poate de asemenea deveni cauza pentru accidente vasculare cerebrale si este cu atat mai periculoasa deoarece este dificil de eliminat. S-a demonstrat de multe ori ca exercitiile localizate, precum abdomenele, nu ajuta la reducerea grasimii de pe burta. Cea mai bună modalitate de a scapa de grasimea de pe burta este efectuarea saptamanal a cel puțin 150 de minute de exercitii aerobice moderate sau 75 de minute de exercitii aerobice puternice. Efectuarea de exercitii pentru picioare si abdomen pe trambulina este o alegere buna pentru ca imbina exercitiul aerobic moderat cu avantajele impactului scazut asupra ligamentelor si scheletului, iar rezultatul este pierderea grasimii de pe burta.

Cel mai simplu dintre toate aceste exercitii pentru picioare si abdomen pe trambulina

Saritura de baza este un exercitiu la nivel de incepatori, care are avantajul de a oferi un antrenament complex intregului corp si in special al muschilor abdominali pe care ii foloseste pentru a mentine echilibrul. Pentru a pastra siguranta pe timpul acestor exercitii pentru picioare si abdomen, folositi incaltaminte care nu aluneca, precum pantofi de aerobic sau de alergat. Stati in picioare in mijlocul trambulinei elastice cu picioarele la o latime de umeri departare. Pastrati picioarele bine infipte in suprafata trambulinei elastice si indoiti-va usor genunchii. Incepeti sa sariti si continuati timp de 15-20 de minute.

Jogging pe trambulina – exercitii pentru picioare si abdomen

 

 

 

 

Berg Inground fav champ girl jumpingDupa ce ati sarit timp de 20 de minute, alergati sau mergeti pe loc pe trambulina elastica. Porniti cu picioarele departate la o latime de solduri. Ridicati un calcai de pe suprafata acestei trambuline  si apoi puneti-l inapoi. Faceti la fel cu celalalt calcai. Continuati sa alternati calcaiul stang si cel drept in acest fel timp de 10 minute. Joggingul este unul din acele exercitii pentru picioare si abdomen pe trambulina care ajuta la cresterea ritmului cardiac si astfel la arderea grasimilor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>